tiistai 17. huhtikuuta 2012

AXE ON PARAS JA KAUNEIN

Iltoja! Mun päivä meni oikein hauskasti. 9 menin kouluu ja kolmelta sitten pääsin. Välkät oli iha fun ku oltii nooran ja ripankaa jossai paskasis vessois piilos ettei tarttis mennä ulos :D muttajuu, ja siskoki sai tehtyyy mulle vähä testii et millasii lakkauksii sunmuuta se sitte yrittää tehä ku se saa ne geeli tarvikkeet ja tänäänhän ne tulikin eli kohtapuoliin kun neki saadaan aikaseks ni pistän kuvaa tulemaan:)! Koulunjälkee olin lohjalla tunnin ja neljänaikaan iskä sit haki mut himaa. Loppuilta meniki sitte vaa kotona enkä ihmeempii hommaillu. Ja oon täs kelannu et olisko kenelläkää ehotuksii näist postauksist tai mitää toiveit jos tekisin jotai, ku oon kelaillu et voisin hyvinki tehä jonkusorttist juttuu. ja pahottelen näitte mun kuvien laatuu ku suurin osa tänäselt ym. on otettu puhelimel mut kummiski jotai kuvii ni that's great ; 











<3:llä ELINAA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti