maanantai 21. toukokuuta 2012

hey i can be the answer, i'm ready to dance when the vamp up

Hämmästys ! tänään koulussa aamusella selailin kaikkiiiii blogei ja huomasin et mun about 10 lukijaa on noussu jo 27, wuhuuuu !! no mutta tosiaan silleen siis. päivä tänään meni oikei jeesisti. päivä meni koulussa mutta lähinki jo 1 maissa kotiinpäin ku särki silmiin ja päähän iha hirveesti, ja joo mua särkee siks silmiin välil koska tosiaan mulla pitäis olla lasit tai en oikeestaan enää koska lääkäri sano että mun silmät voi parantuu, sain ne lasit kolmos luokalla mutta ei oikee tullu käytettyy ja siks saan kärsii näist silmäkivuis, mutta tyytyväine jokatapaukses oon koska nään varsin hyvin ja se o tärkeintä :)! 


viimeperjantaista, niiiiiin totatota olin normisti koulussa, ja kivana yllätyksenä, mun kengät pöllittiin nicenice, no jokainen tavallaa jos tälläsee rupee ja mustakin tuli sitte sinkku mutta ihan hyvähä näin. no sitte iltapäivällä selvitettiin juttuja ja sittte suuntasin keskustaan utun ja nooran ja sepenkaa. mentii syömää ja sitte sepe lähtiki ja jäätii tyttöjen kesken. käytiin kaupoilla ja seppälästä lähti mukaan 
tollaset nätit suht normit tekokynnet, mustaa ja klitterii, Seppälä  5,95€

sit tälläset normi valkoset jois o tollast klitterii ja ranskalaise manikyyrin tapaset, Seppälä 10,95€

sit tollaset ranskalais manikyyri kynnet lähti kans mukaan hintaan 11,95€, Seppälä

+ ostin myös ihaläpäl sellast punast värii jol sit loppuillast utun ja noorankaa värjättii hiukset  XD. 

oltiin siinä keskustassa vielä jonkunaikaa ja sitte lähettii 18:00 bussilla meille ja meil ny ei mitää ihmeempii, värjättii ne hiukset ja niist tuli aika järkyttävät mut iha kiva kokeilu. joskus oon kelannu et olis kiva värjää punaseks mut ei se sit ainakaa tollasen värine punane se mun juttu ole!! 





kui ihana <3 




tossa vähä niitä punahius kuvii, iha kauheeta niinku näätte :D! taino ite en ainakaa tykkää yhtää. 

lauantai aamusta 8:15 - 14:00 olin tennarilla mokkekoulutuksessa, ku saatiin noorankaa paikat mennä sinne ja oli tosi jees siinämielessä et sai paljo hyvää esimerkkii mitä kannattaa tehä, mitä ei ynnämuuta hyvää treeni harjotteluu ja himassaki onnistuu reenata:) siellä oli siis ohjattuu  reenii ku kaks iha juttua varten ollutta miestä kerto siellä juttuu ym, veskoja meitä nuoria oli siellä 8. 
sieltä sitte ku päästiin ni lähin samantein himaa ja sitte pakkasin kamat messii ja se oliki suoraa lähtö mökille pitkästä aikaa, ja no sillai ei kauheesti olis huvittanu mennä mutta toisaalta olihan se kiva sielläki välillä taas käydä. uimaan en illalla kyllä vielkään uskaltanu, oli liian kylmää vettä mulle :d saunottii ja katottii lätkää ja fudist siin illalla ja tein kans lettui mut niist ei kauheesti tullu mitää ku osa oli iha epämuodostuneita ja ihme möhkyräisii mut hyvii ne ainaki oli !! 
sunnuntaina lähettii jo joskus 11 pintaan kotiin koska muil oli jotai suunnitelmaa ja sillee. ite istuin himas ku ei oikee jaksanu mitään mut kyllä mä sitte kaupassa lähin käväsee ja sit loppujelopuks sain utun ja jimin kkäymää maksjoen koululla ja niitttenkaa olin siellä sitte jonkuaikaa, iha mukavaaa :)) !1

tänpäiväsestä kerroinki jo alussa, ja huomenna olis tuesday.  saa nähä mitä huomine tuo tullessaan. 






se epäonnistunut versio.. 






se oliki sitte siinä jote kauniit unet ja etiäppäi :)

<3:llä ELINAA







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti